Rymning

Idag hämtade jag barnen lite tidigare från dagis. Ingen av oss kände för att åka hem till en stökig lägenhet så vi rymde! Vi packade in vagn och sparkcykel i bilen och åkte in till farmor i stan. Det är så himla bra omgivningar där, massor utav cykelgångar och fullt med lekparker. Det har varit en riktigt skön höstdag. När vi kom hem hade Världens bästa sambo röjt upp här hemma. Underbart! Tur att vi hade köpt med oss mat från McD till honom, det förtjänade han.

Nu väntar ett besök på Wisteria Lane. Underbart med höst och alla bra serier drar igång igen. Mys!







Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket, hoppas allt är bra vore kul att ses snart. Kram kram

2010-10-05 @ 21:45:11
URL: http://ssaraandersson.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej Emma!

Kan du kolla om texten är bättre nu på min blogg? Klart vi måste göra nåt kul snart!

En rolig grej är att vi har köpt hus och igår skrevs det kontrakt. Jag blev överlycklig när ägarna berätta att de ska flytta den 1 december så vi får flytta in då. Så jag kanske kommer ha en inflyttning/julfest någon gång i december :)



KRAM

2010-10-06 @ 07:46:46
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0