Sköna Söndag

Efter att jag skrivit mitt inlägg om träning för några dagar sen så ringde min syster till mig och sa att hon faktistkt tränar annat än step också. Så idag drog hon iväg mig på gympa. Det var så otroligt jobbigt, men då är det ju förhoppningsvis effektivt. Roligt var det och jag längtar till nästa söndagsträning!

Idag har det varit en sån där perfekt höstdag. När hösten är så här med bra väder och fina färger, då är nog hösten den bästa årstiden. Jag tog med mig två små och grabbade kameran så gick vi ut och bara njöt.







Kommentarer
Postat av: jenny

Gud vilka fina bilder:)

och söta Melwin och Tuva<3



Det var ett tag sen vi sågs, saknar er :)<3

2010-10-24 @ 11:46:33
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0