Ful-Jul

Skrev ett jättelångt inägg som försvann, så här kommer en kortversion! 

Jag tog en liten julpaus, men nu är jag tillbaka! Juldagen idag då. Förra året på juldagen bestämde jag och Petra, som båda var gravida då, att vi skulle gå ut idag. Jag hade bestämt att det skulle bli min första utgång efter graviditet och amning. För några dagar sen blev det att vi avblåste hela utgången, men tur är väl det. Jag mår skit! Jag har feber, är snorig och täppt om vartannat, har snutit mig skinnflådd runt hela näsan och till råga på allt har jag fått Impetigo (eller svinkoppor för dem som föredrar det..) Jag är blek, sliten och ser rent ut sagt och för jävlig ut. Jag kan inte ens försöka dölja mig bakom smink. Den här julen figurer jag på foton från halsen och neråt. En riktig ful-jul med andra år. 

Annars gick julafton bra. Dagen gick väldigt snabbt! Vi åkte först till Björns föräldrar och firade där och sedan ut till Jessica där alla på mammas sida väntade. Vi var dock inte så länge på något ställe eftersom jag kände mig väldigt hängig. Dessutom väntade pappa och Elin hemma. Barnen fick så mycket fina julklappar, måste försöka rensa lite när lugnet lagt sig. Imorgon ska vi bort hela dagen till farmor som var i Stockholm över julen.

Hm det var så segt att ladda upp bilder nu så det kommer imorgon!


 
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0