God morgon!

Fy vad trött jag är. Ibland känns det som att jag aldrig kommer få sova. Men det hör väl småbarnsåren till, antar jag, att leva i ett ständigt töcken. Idag kom vi åtminstonde upp i tid och var till och med lite tidiga till dagis *korsitaket*

I eftermiddag ska jag prova att gå på ett Flowin-pass för första gången, det ska bli intressant, har hört att det är ett väldigt bra pass. Vill du läsa om Flowin kan du göra det här. Passen ligger bara på en halvtimma, men det kanske är lagom att börja med. Har ju inte gjort någonting sedan Björn åkte.
 
Nu ska jag sätta mig och kolla på The Hills.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Wow, har du testat ett pass? Jag har bara kört det hemma. Var det kul? Har svarat på ditt mail.

2008-12-30 @ 21:24:04
URL: http://magstarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0