Vi står kvar där vi är

Kommer ni ihåg vad jag kämpade och slet för att allt skulle vara tiptop på visningarna? Tror ni jag fick någon lön för mödan? Nix, inte än i alla fall. Idag skulle den ev. budgivningen ske, men det blev ingen av. Det var ett par som var särskilt intresserade, men de sitter i ett stort hus nu och vågade inte gå in i någonting förrän de har sålt det innan. Det som händer nu är att det blir en extra visning 8:e januari. Får hoppas på den, folk brukar ju vara lite rastlösa och impulsiva sådär efter jul. Köpa ett radhus på impuls kanske? Jag får använda min positiva synvinkel, jag har i alla fall aldrig (och kommer förmodligen aldrig) gjort en sån ordentlig julstädning.

Mitt hem är både extrastädat och extrapyntat den här julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0