Ännu en Onsdag förbi..

Har inte mycket nytt  här. Farmor är här i några dagar nu, vi ska hjälpas åt att fixa till visningen. Jag lovar, utan att överdriva så för varje grej jag plockar bort åker det fram 120. Att ett enda barn kan stöka till så mycket!

Tuva har varit ganska dålig idag. Ögon och näsa rinner hela tiden och hon har feber. Har fått ge henne hostmedicin, panodil och näsdroppar idag lilla tjejen. Det är tur att hon är ett sånt matvrak, verkar inte spela så stor roll att det är medicin på skeden, det slinker när ändå!

Lägger in lite bilder till en pappa som saknar sina barn





Kommentarer
Postat av: pappa björn

mm världens sötaste barn som jag saknar ihjäl mig efter. pussar på er från pappa björn

2008-11-29 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0