Är jag den enda med bra smak?

När min lillasyster och kusin var här på besök för några veckor sen lyckades de med något otroligt. De fick den stora äran att köpa godiset till kvällen. De kom ut med en påse som de hade pungat ut för närmare 150 spänn för - och det var bara äckligt godis! Jag hittade max tre olika sorter som var ätbara. Jag kan verkligen inte förstå hur man kan ha så dålig godissmak! Björn höll med mig och hade också svårt att hitta något ätbart i megapåsen, så när jag idag skickade iväg honom hade jag höga förväntningar. Han stack iväg med en beställning som löd stor påse med mycket choklad. Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Besvikelsen var total. Är jag den enda i hela världen som kan köpa gott godis?


Björns version av bra godis
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0