Dagen som gått..

Fy vilken segdag det har varit idag! Vi var hos svärföräldrarna och fick lite mat, men vi hann inte vara där så länge för Melwin och jag skulle iväg på familjegympa. Det är nog det enda nämnvärda som hänt. Melwin har varit på ett strålande humör hela dagen *ironi* Fy för denna trots! Mitt tålamod tar slut väldigt fort och jag känner mig som en monstermamma. Men jag fick hem en bok i fredags som jag ska börja bläddra i nu, Trotsboken. Inget dravel a la Anna Wahlgren, utan ren fakta. Så det blir nog bra.

Vet ni vad jag hittade förut? En tand! I Tuvas mun! Jag som inte ens märkt att den var på väg - och nu var den ute! En liten, liiiten bissing!

Tröstboken?

Tuva med gadden

Kommentarer
Postat av: Victoria

Äsch då :) Säg till när du är klar med boken! Vill ha bokrecension. Trotsen är just nu extrem! Hur gammal e Melwin? Ja, här är det bra. Jag jobbar på turistbyrån i Norrköping. Tror jag har det roligaste jobb som finns. Bor ni kvar i F-pång? Jag har för mig att det var där ni bodde.. =) Kram

2008-11-09 @ 23:35:05
URL: http://victoriateodorsson.blogg.se/
Postat av: Clara

Den boken såg jag att en mamma o pappa fick i SOSfamilj. Den verkade vettig!

2008-11-11 @ 19:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0