Ingen återvändo

Nu har jag varit och "powerwalkat" lite på bandet. Finns ingen återvändo nu när jag har börjat igen, nu måste jag köra igång ordentligt. Jag har faktiskt inte hostat något särskilt på några dagar så det finns inget att skylla på längre! Jag körde som sagt bandet idag, kanske går och simmar eller något imorrn och sen är jag inbokat på box-pass på tisdag!Sen jag började träna har jag börjat äta som en häst, men nu när jag inte har tränat på nästan två veckor har jag ätit lika mycket ändå! Så det ska verkligen bli skönt att sätta igång igen!

Snart kommer min granne/träningspartner över, men då ska vi göra något
helt annat än att svettas på gymmet!


Kommentarer
Postat av: Clara

Det är bra att äta mycket!

Du ska äta lika mycket när du inte tränar som när du tränar ;)

2008-11-08 @ 17:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0