Söndagkväll

Fy, nu är det söndagskväll igen. Helgerna går så himla fort! Inte för att mina dagar ser så jättemycket annorlunda ut, men det är ju trevligt när B är hemma med oss hela dagen. Nu är det exakt en vecka kvar, på söndag beger han sig ut i vida världen. Så om ni ser en gråhårig 24-åring på stan sen så är det bara jag som varit själv med barnen i några veckor..

Vi hade ju som sagt inget planerat igår, så när B skulle kolla på Liverpool gick Melwin och jag på teater. Det var en väldigt dubbelbottnad berättelse må jag säga, handlade om en bagerska som hade bullar i ugnen och klockan tickade, hon ville inget hellre än att bli mamma.. ja, ni fattar nog?!

Idag fyller min farmor 78 år, så vi har varit där och firat lite. Hon är så otroligt pigg, lilla farmor. Hon brukar vara barnvakt åt Melwin helt själv! De pysslar och har sig, Melwin blir så bortskämd så. Idag när vi var där hade hon sina väninnor på besök, så vi var omringade av tre före detta förskolelärare.

Melwin och jag hade vår gympa idag som vanligt. Björn och Tuva stannade och tittade på, så det blev lite ofokuserat. Han ville bara stajla =) Det har blivit väldigt viktigt att han och jag har den grejen tillsammans, så jag måste försöka fixa så vi kan gå på den sen när Björn är borta också.  

Okej, nästa vecka ska jag se till att hitta på lite mer om dagarna så jag får lite att skriva om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0