Solsken

Åh vilket härligt väder det har varit ute idag! Soligt och skönt. Vi var ute hela eftermiddagen. Jag kunde till och med tvätta fönstrena på utsidan. Jag må vara bra på mycket, men inte på att tvätta fönster. Men det gick bra ändå, innan var de går-inte-att-se-igenom skitiga, nu är de bara normalskitiga. Jag är nöjd.

Efter den här lugna dagen väntar nu en hektisk kväll! Jag har ett avsnitt vardera utav The Hills, One Tree Hill och Andra Avenyn på datorn som jag inte har sett än, dessutom är det ju Tisdag och då är det ju faktiskt Desperate Housewives. Bäst att sätta igång!

Surar på väg hem från dagis

Finn ett dubbelfel

Tuva med sin nyfunna vän "Foten"

Dags för en mysig höstkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0