Trötter..

Jag har försökt uppdatera bloggen varenda kväll den här veckan, men det har verkligen inte gått! Jag har varit så fruktansvärt trött, somnar sittandes med datan i knät. I början av veckan jobbade jag ju 6-15, så då hade jag ju det att skylla på. Men igår, samma sak och då var jag ju ändå ledig! Men nu är jag vaken och kan skriva några rader. 

Jag är ledig idag också. Just nu har vi tvättstugan och efter det har vi tänkt att hitta på något. Får passa på, jag jobbar den här helgen och de flesta andra i augusti och Björn börjar jobba på måndag. Så det blir inte mycket ledigt tillsammans sen! Jag var ledig igår också, men då tog jag barnen och åkte till busfabriken tillsammans med Therese och Noel. Björn fick vara hemma och städa lite. Skönt tycker jag! 

Vi var ju i Skara förra helgen. Vi sov i en liten 12 kvm stuga över natten så hade vi både lördagen och söndagen inne på sommarlandet. Det hade förändrats grymt mycket sedan jag var där sist. Då fanns det bara en karusell, Korven. Den fanns inte nu, istället fanns det massa andra karuseller. Sammanlags badade barnen bara några timmar, det var mest karusellerna som gällde. Men de hade ju kul och det är det som räknas! Det var inte riktigt badväder hela tiden heller. Melwin däremot hittade sin egna lilla underhållning. Personalen där åker ju omkring på golfbilar. Då var det något pucko som hade ställt sin golfbil där och gått iväg. Medan jag och Björn håller på med något annat hoppar Melwin in i golfbilen. Han hänger sig i ratten och trycker ner pedalen och drar iväg! Jag får panik och hänger mig i bilen. Han kom nog runt 10 meter innan han fastnar på en trottoarkant (ett par dm från en liten damm) och inte kommer längre. Efteråt hoppar Melwin ut som ingenting. Runt om stod det folk och asgarvade. Vi stack iväg fort som f*n innan personalkillen kom tillbaka. Panik! Får vara så himla glada över att det inte stod något barn framför bilen..


Vaskar efter guld

Badisarna (och ja, alla bilder på Melwin ser ut så här)

Busungar

Här syns Melwin, Jenny och Jesper

Stugorna (och lite av "folket")

Varvar ner med lite film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0