Solen, lönen och glada ungar

Idag har varit en väldigt bra dag! Började förmiddagen att tvätta lite grejer som ska med till Skara imorgon. Hade tvättid till klockan 12 och direkt efteråt åkte jag och barnen in till stan för att träffa farmor och faster. Man blir verkligen glad av att umgås med min faster. Hon är så himla roligt virrig, precis som Susan Mayer i Desperate Housewives.

Vi käkade mat och sen gick vi och shoppade lite. Både jag, Tuva och Melwin fick presenter. Jag och Melwin för att vi snart ska  fylla år, Tuva för att det är så roligt att köpa små tjejkläder. Melwin fick en BenTen klocka som han blev så glad över att han sover med den på sig nu. Själv fick jag kläder, helt perfekt! Barnen var underbara på stan och gnällde i stort sett ingenting. När vi sedan kom hem hade Björn varit hemma och städat lägenheten. Så skönt åka ifrån ett kaos och komma hem till välstädat hem!

Nu på kvällen har det bara fixats och donats inför morgondagen. Matsäcken är nu fixad och jag tror att det mesta är packat. Vi ska försöka komma iväg 8 imorgon bitti, vi får väl se hur det går.. 

Har försökt ladda upp lite bilder, men det är alldeles för segt idag. Datorn följer med på resan så bilder och uppdateringar kommer.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0