Heej =)

Oj, det var verkligen längesen va?! Över en månad sen, faktiskt.. Jag har fått så mycket skäll för mitt icke-bloggande!

Nu i helgen som var fyllde då min kära sambo 30 år! Det blev fest på lördagen och kalas på söndagen. Som tur var hade vi inte firandet hemma hos oss, utan hos B´s mor och far. Tur var väl det, vet inte hur det hade gått annars. Vi har haft så fullt upp med att fixa och laga mat till festen. Men det var en bra fest, jag tror att de flesta hade roligt.

Barnens morfar kom hem från Norge för att vara barnvakt åt vilddjuren när vi var på fest. Det gick över förväntan bra faktiskt! Skämde bort dem gjorde han också. Tack snälla pappa för barnvakt och fina presenter. Och tack till alla andra som har hjälpt till med festen på ett eller annat sätt!
 
Så nu när festen är avklarad har jag startat projekt Flytt. Idag har jag försökt packa och tagit ner grejer från väggarna så gott det går med barnens hjälp. En hel del blir ju uppackat lika fort. Tuva har blivit en riktig buse, hon med. Hon kryper inte, men är nog så snabb när hon ålar sig fram!

På fredag ska jag in till jobbet och prata med chefen lite. Just nu har jag en väldigt bestämd uppfattning om hur jag vill ha det och när jag vill börja jobba och så.. få se hur det har ändrats när mötet är över =) Jag är så lättpåverkad!

Nu ska jag ta en dusch för att ladda upp inför Greys Anatomy. Ska försöka bli en regelbunden bloggare igen, men det skulle kännas så mycket lättare om jag hade ett helt tangentbord. Så om någon har något bra förslag på var jag kan fixa min laptop så hojta till!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0