Nöff?

Den här veckan går definitivt till historien som minst produktiv ever. Eller, åtminstone sen jag satte barn till världen och därmed avsa mig rätten till soffliggande. Att jag känner "shit, redan fredag igen?" påvisar ganska väl att jag inte har en lång och hård arbetsvecka bakom mig. Att jag dessutom är vaken efter klockan 22 en fredagkväll tyder på att jag knappt har jobbat alls i veckan, varken på jobbet eller hemma. Nej, jag har nämligen haft annat för mig: legat sjuk!

 

Så fort man nämner ordet sjuk nu får man direkt följdfrågan: "Har du DET?" (är så less på hysterin så jag tänker inte ens nämna DET med namn). Spelar nog inte ens någon roll vad för slags sjuk du är, det är ändå DET du har "för det har jag läst är ett jättevanligt symptom".. Jag har haft kontakt med vårdcentral och det kändes som läkaren jag pratade med var minst lika trött på att höra om DET som jag. Vi konstaterade att jag åkt på en influensa, that´s it! Inga djur inblandade!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0