"Håll käften på're!"

Har precis kollat på En annan del av Köping. Jag tycker att det är så himla mysigt att få lite mer inblick i hur de tänker och hur de har det. Och Tobbe är ju hur skön som helst!

Jag och Melwin var ju som sagt på bio förut. Vi mötte upp Cicci med lilla Angelica och sen även Ante som hade med sig Natta. Jag tror att alla tre barnen tyckte att den var jättebra. Haha ja jag tyckte ju också att den var bra såklart, så himla rolig!

Efteråt åkte vi till lilla farmor och fick lite mellanmål. Vi har inte träffats sen julafton. Det blir så himla svårt att få ihop tiden nu när jag bara jobbar kvällar. När jag dessutom sitter och pendlar de här 6 milen varje dag när jag åker till jobbet så tar det emot att sitta och åka in på de lediga dagarna.

Sen gjorde jag något mer som det är svårt att pussla in i vårat osynkade schema, nämligen träningen. B jobbar bara måndag-fredag 7-16, jag jobbar bara kvällar och helger. Mat ska lagas, hem ska städas och barn ska underhållas. Så jag och B får verkligen slåss om de tider vi skulle kunna åka och träna. Man får väl bli glad så länge det blir åtminstonde en gång/vecka. Det är ju en bra början!

Nu - Wallander!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var så vi oxå tänkte dom är ju inte så jätte gamla men ändå det gör ju inget om dom tappar glassen eller inte äter/dricker upp det är ju bara att hämta nytt =)

Hoppas allt är bra med dig

Kram

2010-01-18 @ 08:21:21
URL: http://ssaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0