Söndagsmorgon

Idag var jag uppe först av alla, det är inte ofta det händer. Men det dröjde inte länge förrän Tuva gjorde mig sällskap och nu ligger vi i soffan och kollar på Playhouse Disney. Det är en jättebra barnkanal tycker jag, istället för skitkanaler som Cartoon Network som bara visar idiotprogram.

Tuva kom in till mig någon gång inatt och hade med sig en liten bok. Hon blev jättearg på mig för att jag inte ville läsa hennes bok, yrvaken som jag var. Hon har väldigt mycket temperament, den lilla tjejen!

Annars idag är det inte så mycket planerat. Melwin och jag ska gå på bio tillsammans med min jobbarkompis och hennes dotter. Jag som aldrig brukar gå på bio, så blir det andra gången på samma vecka! I Tisdags var jag och Jessica och såg The Bounty Hunter. Den var riktigt rolig! Idag blir det Draktränaren på 3D. Spännande, spännande!

Nu ska jag gosa ner mig hos min lilla sötunge som ligger bredvid mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0