Reflexer!

Det är så otroligt mörkt ute! Man vet ju att det blir mörkare tidigare nu, men jag kommer inte ihåg att det blev så här mörkt direkt, kolsvart redan vid fem tiden. Man hinner ju knappt hem. Men det är nu man märker att vi går mot vinter. Och jul! Nu gäller det att inte glömma reflexerna när man ska någonstans.

Jag överlevde mitt livs första tenta!
Det kändes helt okej faktiskt. Ingen idé att spekulera huruvida det gick bra eller inte, nu är det bara vänta och se. Inom två veckor får vi svar. Idag har jag bara tagit det lugnt, försökt rensa huvudet på allt som har med Företagsekonomi att göra. Laddar batterierna lite. På fredag är nästa tenta och imorgon ska jag börja traggla Word, PowerPoint och Excel. Men idag tänker jag bara vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0