Kakbak

Tanken var att jag skulle ha tränat step ikväll medan Björn tog med båda barnen till Melwins fotbollsträning. Sen tyckte vi det blev lite sent för Tuva att följa med dit, så jag avbokade min träning. Jag bestämde istället med en kompis att vi skulle gå en promenad. Vi insåg dock snart att mr M var alldeles för trött för att åka iväg på träning idag, det skulle inte bli bra, så vi stannade hemma. Samtidigt fick jag återbud från min "promenadkompis". Så ingen av oss kom någonstans alls idag. Så vi bakade istället!










Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv. Tack så mycket :-D haha! Tycker att det lät trevligare med att baka än att träna ;)

2010-10-14 @ 11:06:17
URL: http://theheadrush.blogg.se/
Postat av: Ester

Hejsan! Vad kul att hitta din blogg:)

Haha, han är för söt! Dina ungar är verkligen underbara både två:)

Ha en bra helg och hälsa Melwin och Tuva från mig!

Kram

2010-10-15 @ 09:01:08
URL: http://undefinedcreature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0