Spoken presentation

Nu har jag gjort något som är mångas absolut värsta mardröm: Haft en muntlig presentation - PÅ ENGELSKA! Uh vilken ångest jag har haft inför det här. Ändå var jag snabb med att skriva ett tal som jag faktiskt blev nöjd med (jag pratade om kroppsspråk) och har haft lång tid på mig att öva. Igår och imorse läste jag upp talet som rinnande vatten, därför blir man extra besviken när man tappar ord och stakar sig. Men jag tror det gick hyfsat ändå, nu är det bara vänta på mailet som avslöjar mitt betyg. Vi har ännu inte fått någonting betygsatt. Engelskan är den enda kursen vi läser nu som vi får betyg allteftersom, resten av kurserna ska ju tentas av och då står och faller allting på ett enda prov.

Nu blir det en liten pluggsession innan det är dags att hämta barnen. Vi hinner bara vara hemma en liten stund innan vi ska tillbaka till dagis igen på Familjekväll. Får man äta lite kvällsmat och träffa de andra föräldrarna. Roligt och mysigt tycker jag när de anordnar sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0