Morgonpass

Jag hade tänkt åka till gymmet och träna efter att jag lämnat barnen på dagis, men jag kände helt enkelt inte för det. Så jag tränade lite hemma istället! Jag har ju faktiskt en hel serie med träningsfilmer som inte är alltför använda. De flesta är till och med plasten kvar på. Filmerna är från iForm och jag körde den som heter "Bästa Konditionen". Det var jobbigt och jag blev svettig, så någon nytta hade det kanske. Får ta mig till Medley imorgon kväll istället, då är jag inbokad på ett gympapass.  

Resten av dagen ska det pluggas! Det nalkas tentor i Operativt Inköp och Elektronisk Affärskommunikation. Tre tentor och en himla massa grupparbeten kvar innan vi ger oss ut på LIA. Spännande!  


Kommentarer
Postat av: Linn

Super fin blogg!

In och svara på min dagens fråga, inget svar kan bli fel! :-)

2011-02-09 @ 15:56:15
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0