On/Off/On

Med anledning av lite vårkänslor, en gnutta dåligt samvete över de besökare som faktiskt fortfarande kommer in varje dag (och får se den där jäkla "Fredagsmiddagen" som startsida) och sen, kanske allra mest, att jag har fått en jättefin ny dator med Adobe Photoshop Elements, har jag nu fått bloggsug igen. Jag brukar ju alltid få bloggsug när jag inte har skrivit ett tag. Men jag vet ju hur det blir, efter ett tag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Men jag gör ett försök i alla fall och ni får jättegärna skriva vad ni vill läsa om! 

Pappa och Hilde har varit på Sverigebesök i helgen. Lika mysigt som vanligt! Vi blir alltid så bortskämda när de är här både vad gäller prylar, men framför allt spenderar de en massa tid med barnen. I fredags hämtade de dem från dagis efter lunch och var med dem hela dagen. Känns jätteskönt att de kan få hitta på något och bli lite bortskämda från någon annan än mamma och pappa.

Så jätte tack för den här helgen, alltid lika tråkigt när ni åker hem igen!



Min nya kompis. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0