Saturday Night

Vi har precis kommit hem efter en helmysig eftermiddag/kväll hos mamma och Erik. Barnen har lekt, både inne och ute, vi har blivit utfodrade med mat och godis och bara haft en riktigt skön dag, helt enkelt! Skönt att bli lite bortskämda ibland. Min mormor var förbi en sväng också och det var länge sen jag såg henne med. Jag, lillebror, systerson och mina två små gick ut på en promenad i det underbara solvädret. Det var så skönt att strosa. Vi gick igenom en kohage där snön var ganska hög, så T orkade inte gå hela vägen med sina små ben. Man kan ju tänka sig själv, när en annan tycker det är jobbigt med hög snö, då är deras ben ungefär 2/3 kortare än en annans. Så det blev en del bärande och hon är ingen miniliten tjej längre. Men de tjatar ju så mycket om den där vardagsmotionen, så jag får väl se det som ett litet extra träningspass!






Mamma och Erik har världens mest gossugna undulat. Betty heter hon och vill bara pussas hela tiden! Hon brukar sitta på axeln, lägga upp klon på kinden så lutar hon sig framåt och pussas. Helst skulle hon vilja sitta på näsan, men det är lite för halt så hon halkar bara ner. Här pussas hon med lillebror Jesper.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0